Странице

понедељак, 21. март 2016.

Proleće je stiglo - magija počinje! :) 💜

Zdravo ljudi, kako vam za sada prija proleće? :)

E ovako, da ne bih imala dva zaredom The Liebster Award posta, odlučila sam da ubacim ovaj između njih. :) 💜
Ujutru sam se tako lagano probudila, ne mareći na sat koji je pokazivao već pola jedanaest... Ovaj post je rezervisan za slike koje sam uslikala u ovom prolećnom periodu, nadam se da će vam se dopasti. :)










































Kako je vama izgledao prvi dan proleća i da li ste ga željno iščekivali

Da li vam se dopadaju fotografije? 

Da li bi želeli da nastavim sa ovakvim postovima? 

I da, da li vam se sviđa moj novi potpis? 



33 коментара:

  1. Odlične slike! Paa, ja nisam ni znala da je proleće počelo dok nisam otišla na Google, i tamo videla da je proleće stiglo - ja sam mislila da stiže za nekoliko dana... tako da ga onda nisam ni iščekivala kako treba ☺ Fotografije su diiivne, kao što sam već rekla. Ja mnogo volim fotografije, ali bih više volela da pišeš ☺ Možda da kombinuješ tekst i fotografije (kao Marsa). I potpis je divan!

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na divnom komentaru Katie. :) 💜💜💜💜 ;*

      Избриши
  2. Divne su ti slike. Posebno mi se dopadaju one sa rascvetanim drvecem. x.

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su predivne,nemam sta drugo da kazem jer si me ostavila bez teksta :)

    anjasworld1.blogspot.rs-Postavljajte mi pitanja za Q&A,ako zelite :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ziasta divan post,fotke su prelepe! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,slike su savršene.Jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/5-proizvoda-za-njegu-usana.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! 💜💜
      U tvoj blog sam odavno učlanjena, divan je! :) 💜💜

      Избриши
  6. Divne slicice draga! :)
    Pretim te, ako zelis uzvarti, ako zelis! ♥

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Ti stvarno super slikas, zaista mislim da bi svaki post trebalo da sadrzi barem jednu tvoju sliku :) Prvi dan proleca u mom kraju je bio bas lep i suncan i stvarno sam mu se mnooogo obradovala <333 Novi potpis je veoma zanimljiv, tako da mi se bas, bas svidja :D I volela bih da nastavis sa ovakvim postovima, sjajni su <333333333333333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su divne! A novi potpis je odličan,baš mi se sviđa!☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam --> gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post! Takoder jako lijep potpis. Meni je prvi dan proljeca bio predivan. Vani je bilo jako toplo i lijepo. Jako mi se svidaju slike samo sto bi ti ja preporucila da ih vise slikas vodoravno posto tako nekako lijepse izgledaju :*

    Novi post > beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepe slike odusevila si me:) Zaista u duhu proleca i radosti, potpis je skroz originalan i bas je lep:))
    Ana<333

    ОдговориИзбриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  12. Hayy❤❤
    Post je super, slike su predivne i super ideja. Obožavam početak proljeća jer sve cvate😘❤😍

    http://mlogcomfycorner.blogspot.hr/?view=mosaic&m=1 -------> nova sam❤

    ОдговориИзбриши
  13. Učinila si da mi prolećna euforija ( koja se još ne vidi na Kosovu ) ne zafali. Tačno sam uživala u ovim slikama i svaka me je naterala da je posmatram i jednostavno nisam mogla skinuti oko sa nje. Odlično ;)


    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Hey❤
    Rekla si da ti javim kad doda gadget ali neznam kako😟
    Mi kazes kako na ovaj mail: melanicuvi2@gmail.com

    ОдговориИзбриши