Странице

петак, 5. август 2016.

Himna Srbije za Rio..?!



Zdravo dragi moji. :) Moram iskreno da se izvinim na odustvu od jedne nedelje, i ne komentarisanju vaših postova. Zadnjih dana na odmoru stvarno nisam imala snage da čitam i objavljujem postove, nadam se da me razumete. :) I tako, sada sam se vratila i moram reći da nisam najzadovoljnija slikama sa odmora, na ono najbitnije, plažu i more govoto da nisam obraćala pažnju, dok imam bar duplo više slika iz apartmana, jer je meni na neki čudan način bilo zanimljivije da slikam zavese i prozore nego more i pesak, da. Međutim, danas sam dobila ideju da napravim post o našoj, tj. srpskoj himni za Rio. Ja ću ovde izraziti svoje mišljenje, naravno da se neki neće slagati sa mnom u vezi sa ovim, ali ponavljam, to je moje mišljenje. :) 


Eh, ovako. Mislim da sam juče čula himnu Srbije koja bi trebala biti za Rio, objavljena je pre 4 dana. Ukoliko je niste čuli, odslušajte: 


                                         

Pesma se zove "Kuća Heroja". Meni se, iskreno, uopšte ne dopada. Po meni, ovo bi moglo biti milion puta bolje. 
Ovako, imam osećaj da se sve vreme jedno te isto ponavlja, što tako i jeste, samo par stihova kroz celu pesmu, tako da tekst i nije toliko za pohvalu. Tek šačica sportista prisustvovala je snimanju, znam da se svi pripremaju za Rio, ali u pesmi su mogli bar da pomenu najznačajnije. 
A sada da vam pokažem nešto, po meni bolje:


                                          

Ova pesma se zove "Ponos Srbije". I nažalost, nije ovogodišnja himna. Pesmu je napravio jedan dečko Nikola i njegov prijatelj, čisto da bi probali i videli kako se kome sviđa. Slao je raznim forumima pesmu, ali niko se nije potrudio ni da odsluša. Na jutjubu ima samo 7 hiljada pregleda, a ja sam je otkrila kada je Nikola komentarisao pesmu "Kuća heroja". Po mom mišljenju, gotovo svi naši najvažniji sportisti se pominju, ima ritam, dosta je življa i energičnija. Tekst ima rimu, ima priču, ima sve. Meni je mnogo žao što ovo neće biti naša himna. Ako vam se dopada, uđite na njegov kanal i prokomentarišite ili bar pogledajte komentare, trud vredi nagraditi. :)



I to je bilo neko moje mišljenje, ukoliko se vama više dopada "Kuća Heroja" naravno nemam ništa protiv, svako ima svoj ukus. :)

Koja se pesma vama više dopada?


8 коментара:

  1. I meni se mnogo više dopada pesma 'Ponos Srbije', ali šta da se radi... Ja sam presrećna što je Olimpijada počela, jer obožavam da je gledam. :D

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Jete da nisam iz Srbije ali tokom vecine takmicenja navijam za Srbiju!Obije pjesme su po meni super!

    Novi post na mom blogu molim te pogledaj:

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odslušala sam obe, i nisam baš zadovoljna našom himnom, moglo je da bude mnogo bolje. A što se tiče druge pesme "Ponos Srbije", više mi se sviđa, ali mislim da nebi trebalo da himna bude u nekom rep stilu, kao što je "Ponos Srbije".

    miaswoorld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, i Ponos Srbije bi mogao da se doradi ali i ovako nadmasuje nasu himnu. :)

      Избриши
  4. Nusam odslusala ni kednu ni drugu, pa me mogu da sudim
    . Ali sa sigurnoscu mpgu reci da je ovo jako orihinalan post i bravo na ideji! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши