Странице

недеља, 16. октобар 2016.

Šta ja mislim o Halloween - u?

               

Pre svega želela bih da vas obavestim da ću uvesti jedan kraći "Halloween" serijal, koji će se sastojati od 3-4-5 postova, nadam se da će vam se svideti. :)  
Verovatno već znate da nam se bliži, da ga nazovemo  praznikom, Halloween, koji je u noć 31. oktobra, i oko koga se već podigla poprilično velika bura, kao i svake godine. Želim da kažem da ovim postom nisam htela da uvredim nikoga sa suprotnim mišljenjem ili stavom od mog, ili da na bilo koji način uvredim ovaj praznik, tj. Halloween. Tako da, biću iskrena i na tome mi, molim vas, nemojte zameriti. :) 


Verovatno do sada niste znali da sam veliki ljubitelj horor filmova i uopšte svega vezanog za to, legendi, slika, priča, tekstova, ama sve što ima veze sa hororom. Iz tog razloga što jednostavno volim svu tu napetu atmosferu i adrenalin koji dobiješ gledajući filmove. Ali nikada nisam želela da to pretvorim u neku vrstu običaja ili praznika. 
Sada, meni je Halloween jako zanimljiv praznik.  Volim da pogledam koji film, ili seriju u praznicnom duhu. Simpaticno mi je kada deca izlaze i traze slatkise po kucama, ali me izuzetno nervira kada ispred kuca ostavljaju zgnjecenu hranu ili pisma onome koji im neda slatkise ili nije prijatan prema njima. Nije da izmisljam, u mojoj ulici Halloween je toliko zaziveo da je doslo i do toga da deca stvarno gadjaju kuce hranom i jajima ukoliko im ne ispunite zelju. 

Ona Halloween dekoracija mi se takodje dopada. Samo kada se ne pretera sa tim i ja ne pocnem da se bojim da izadjem iz sopstvene kuce te veceri. :D Nije bas da dekorisu bundevama, ali manja deca se jako potrude da zazive praznicnu atmosferu, ponekad i mene uhvati pa krenem da im pomazem. :)

Ovaj praznik nije narocito znacajan meni, iskreno, i uglavnom ga se ne setim na vreme i ne skontam da je prosao pre nego sto sam shvatila da dolazi. :D Uglavnom necu ga nikako posebno proslavljati sem postova koje cu pisati o njemu, glavni razlog je moja slava koja ce biti par dana pre ovog praznika, pa nemam bas vremena za sve. :)

Napraviću mini serijal vezan za ovaj preznik  iz razloga što znam da ima još vas kojima je zanimljivo da čitaju o ovome i ne sećam se kada sam zadnji put napisala neki crepy post, hah. :D


Da li vi slavite Halloween na bilo koji način?
Šta uopšteno mislite o njemu? 




                     

11 коментара:

  1. Sjajan post. :) Jedva cekam naredne iz ovog serijala. Ovako, ja nikada nisam imala neko misljenje o Halloween - u , neko specijalno vec sam samo ignorisala sve koji ga slave i samo po neki put me ponese atmosfera pa odgledam neki film. Inace takodje sam veliki ljibitelj horor i svega vezanog za isti. :)

    mysweetcornermyworld.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nikako nisam ljubitelj horora i svega toga, tako da uglavnom preskačem okupljenja i druženja na taj dan. :') Ipak, meni je taj praznik simpatičan, nemam ništa protiv njega. Apsolutno se slažem da ne bi trebalo da uznemiravamo druge ljude, ali smatram da bi se na taj dan mogao jako zabaviti. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Zapravo, Halloween, iliti Noć veštica se slavi u katoličkoj veri, svuda po svetu. To je kao, npr. korinđanje za 6. januar kod pravoslavaca. Međutim, i korinđanje je isto što i traženje slatkiša, ali se ide kod rodbine koja, po običaju, drži slatkiše kod kuće. To se radi i za 24. decembar, ali se zove drugačije. Ja slavim Noć veštica, samo što više ne idem od kuće do kuće jer sam to prerasla, nego idem na Halloween party u školu engleskog :) A i Trick or Treating se obavlja samo u višenacionalnim mestima u Srbiji, tako da to više nije slučaj kod nas :) Ali, u ostalim zemljama je to običaj, volim da kažem da je to praznik kao svaki drugi, samo malo interesantniji ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja Noć vještica slavim na način da napravim zabavu sa prijateljima iz raza, gledamo horore, jedemo pice, neki su maskirani itdd. Jednostavno zabavljamo se, ali nikad ne idemo po slatkiše, to se kod nas radi na Maškare. Čula sam da je Crkva protiv toga jer je ispalo da mi slavimo sa sotonistima njihov nekakav blagdana! Ali, mislim, malo zabave sa društvom nije kao da smo ušli u nekakvu sektu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Prekrasno si napisala... iako neki slave Halloween, ja baš i ne. Više ga volim slaviti sama, nekako uz neke smješne filmove vještica sa kokicama i jednom izrezbarenom malom bundevicom koja svijetli *-* Inače odličan post i jedva čekam ostale postove :*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  6. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши